TURKIET

Jag har haft en jättebra vecka i Turkiet, började dock dåligt då jag glömde minneskortet till kameran hemma, så jävla typiskt mig, köpte dock ett nytt där borta med ännu mer GB så det var ju bra :) Hur som haver, första dagen hann vi knappt sola nå för vi var på vip hamam vilket tog längre tid än vad det skulle men det var hur skönt som helst, sen resten av veckan har vi solat, badat, shoppat, druckit goda drinkar ochsåvidare, sista kvällen gjorde jag och sandra gelenaglar och dom blev jättefinaa, på natten medan vi shoppade så var det även ett jordskalv vilket vi dock inte märkte haha men det var tydligen jättemycket.. Lägger in några bilder nu och resten får ni sen :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback