MIDSOMMAR

Hoppas ni har haft en bra midsommar! Det har jag haft iallafall, haft främmande som bestod av rebecca och hennes familj, så vi har ätit gomiddag, spelat kubb, lockat håret, gjort midsommarkransar(heter det så?) och så vidare, var riktigt kul eftersom det var hur länge sen som helst sen vi träffades sist :-)

Nu har jag precis lagt mig i sängen för blev gode trött, så hade tänkt sätta på något avsnitt av gossip girl och sen sova. Imorgonbitti blir det nog att träna och sen får jag se vad jag gör resten av kvällen. 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur gjorde du dina lockar? Med vanlig tång eller? Sjukt fint blev de iallafall :)

Svar: Med en vanlig tång :-) Åh tack!
johanna bergvall

2014-06-21 | 00:35:20
E L I N säger:

Så fin krans och vilka fina lockar!
Använder du vanlig locktång eller hur gör du?`
Kram <3

2014-06-22 | 18:56:13
Bloggadress: http://elinwiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback